Rena rama vårvädret + biodag

2011-11-20 23:16:31 Helg
» Kommentarer(1) «


Kikar in här via datorn för en gångs skull. Blir ju mest att jag använder telefonen nu, men den där appen krånglar oftast så flera av dem inlägg som jag skriver publiceras aldrig.

Nu är jag i vecka 32 och pyret är en riktig "sprattelgubbe".


Idag har vi haft en biodag hela familjen. P var med sin tjejkompis på den nya Twilight medan jag, N och Albin var på Nalle Puh. Supermysigt.

I morgon är en ny dag. En ny vecka. Oj vad tiden far iväg och innan vi hinner blinka så är nog julen här.

image description
Igår var det rena rama vårvädret här! Underbart.

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max 3 år

På vardagar blir det också mycket läsa-bloggar-i-mobilen för mig och då blir det inte lika många blogginlägg eller kommenterande. jag har en htc så kan inte ha någon blogg.se-app. Tråkigt för det skulle ju kunna underlätta lite... om den ville fungera förstås =)



kram

2011-11-21 @ 22:01:53
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback