Nedräkning

2011-11-30 21:52:00 Blandat om Albin
» Kommentarer(0) «


Bloggfunktionen via mobilen är verkligen oberäknelig och funkar bara när den känner för det. Har försökt blogga flera gånger men antingen så får jag flemeddelande om att bilderna inte går att ladda upp eller så står det att tiden är ute.

Nu sitter jag vid den traditionella datorn istället.

Så mysigt att vi går in i december i morgon

Jag har pysslat ihop en adventskalender till P & A, fylld med massa olika slags godis och en och annan liten "förjulklapp". Själva kalendern som är en sorts vepa, är den som jag själv hade som barn och som min farmor har gjort. Det känns speciellt att ta fram den till min egna barn nu och låta den gå i arv.

I natt sover Albin i nytt rum. Han har fått byta upp sig till ett lite större och har själv varit med och flyttat över sina grejer. Grabbarna grus har jobbat på bra här hemma när jag har varit på jobbet. N har sin elvadagarsledighet och det är sååå skönt att slippa lämna och hämta på dagis.

Får se hur lilleman sover i natt, än så länge sussar han gott. Vi har inte gjort om något i det rummet än men ska försöka ta tag i det senare i vinter eller till våren, så att han får den stilen som jag har planerat ;)

Albins förra rum kommer att bli lill♥ns krypin där spjälsängen ska stå. Har redan bunkrat upp garderoberna där inne med "bra-att-ha" inför pyrets ankomst. Blir alldeles varm i hjärtat när jag kikar in i skåpen då å då.



image description

Gonatt alla rara
Trackback