Växande mage

2011-08-10 00:23:53 Saga i magen
» Kommentarer(5) «


I min mage växer en femte familjemedlem. Wow, vi ska verkligen bli en storfamilj. Det är svårt att ta in men äntligen är detta verklighet. Efter några månaders kämpande blev jag gravid, och i januari 2012 beräknas vårt lilla pyre komma ut.

Jag är nu inne på den 17:e graviditetsveckan, det vill säga om mina beräkningar stämmer cirka vecka 16 + några dagar.

Mycket känns mer nojigt denna gång. Jämför allt med förra graviditeten och undrar hela tiden om magen verkligen är tillräckligt stor. Hade ett par veckor med fruktansvärt illamående. Men nu mår jag mest bara jättebra och svävar på moln.



Innan jag blev gravid


Jag våren 2011


Albin ("Emil") lagar mat i sitt kök


Albin ("Stig-Helmer") utanför dagis


Precis i början av graviditeten (maj 2011)


Fånar mig framför spegeln ;)


Blommorna vid vår ytterdörr


Jag och magen juni 2011


Med min älskade goding Albin


Vi fotar oss själva ;)


Midsommar 2011


Jag och magen förra veckan ♥





Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max 2,5 år

Å va roligt!! Grattis =) Låter härligt att du mår bra och svävar på moln! Kram

2011-08-10 @ 10:57:25
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Max 2,5 år

apropå din kommentar hos mig: alldeles nyss kom posten med en förstoring av en av bilderna vi fotade på västkusten =)! det är dock ingen jätteförstoring utan ska vara på vår fotovägg! =)

2011-08-10 @ 11:01:14
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vilka fina bilder, vännen! Skönt att illamåendet gett sig och att du svävar på moln :) Längtar tills vi ses! Kram

2011-08-10 @ 21:23:19
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Andra Anna

Grattis igen vännen!!! <3

2011-08-17 @ 22:33:17
Postat av: Anna

Andra Anna - Tack bästa du! <3

2011-08-19 @ 12:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback