Massa fint från Me & I

2010-09-30 18:09:00 Barnkläder
» Kommentarer(1) «


Blev riktigt överraskad då jag kikade in på Me & I´s sida och hittade alla dessa underbart fina barnplagg. Har varit lite less på deras senaste kollektioner som bara har haft något enstaka plagg som jag har fastnat för. Att jag blev nyfiken på att besöka deas sida idag var för att Fru Sofie visade upp ett par glimtar av kollektionen som är gjord i samarbete med Cecilia Blankens.

jumpsuit with heart
Supersöt dress! Är Albin för gammal för denna? Näää, det tycker jag inte! ;)
Tänk vad gosigt med denna under overallen i vinter.


ribtee with a lot of pugs
Jag älskar detta mönster från Cecilia Blankens kollektion.

minipants with a lot of pugs
Sådana här tajts är ju så bra och fina.


minipants with pug at back
Hur skulle jag kunna motstå dessa? Dessa ska jag slå till på!


cozy & warm cap
Bra gå-på-stan mössa men kanske lite för opraktisk för lek i kylan? Ser ut som det kan blåsa in på öronen.

my angry alien v-tee
Snygg t-shirt till min 11-åriga bonusson! Kul att Me & I har startat Me+ för de äldre barnen.

www.meandi.se



Trackback