Flytt på G

2010-09-26 14:23:54 Känslor
» Kommentarer(5) «


Igår blev det play date hos bästa Becca med familj. Det var alldeles för länge sedan vi träffades sist så det var välbehövligt med en catch up!

På kvällen åt jag, P och Albin middag hos mina föräldrar och sedan stannade vår minsting kvar där för att sova över. Jag och P hade hela senkvällen för oss själva så vi passade på att ha lördagsmys med glass och annat gott. Älskling gör två dubbelskift denna helgen så honom ser jag knappt skymten av. Hann sova tillsammans en liten stund i morse innan han skulle iväg igen.

Nu ska jag jobba ett par timmar här hemifrån och strax efter fyra ska jag och P hämta vår goding och få mat hos mamma och pappa idag igen. Inte fel =)

Hihi, nu gick det förbi ett par med huvudena vridna mot vår trädgård. Vi har en stor Till Salu-skylt uppsatt på gräsmattan. Har nämligen skrivit kontrakt på hus som vi ska flytta till i början av vintern. Detta radhus är en bostadsrätt så det ska bli skönt att slippa hyran som går direkt till föreningen varje månad. Men jag stortrivs här så det kommer inte bli helt lätt att slita sig. Älskar ju vår inglasade altan och vår fina stora träaltan som vi byggde i somras. Kommer att bli dyrt att göra något liknande på nya tomten men men, får väl se det som ett långsiktigt mål.

Altan
Älskade radhus - jag kommer njuta av de veckor som vi har kvar tillsammans med dig!! ♥


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag förstår att du kommer sakna ert radhus - det ser jättemysigt ut! Men tänk på det nya kapitel ni ska påbörja nu :) Kram

2010-09-26 @ 21:10:27
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Emma

Men så roligt! Vart ligger det nya hemmet?? :) massor av kramar

2010-09-26 @ 21:38:27
Postat av: Sara - Mamma till Max snart 2 år

så spännande med nytt hus! ska bli roligt att läsa mer om det sen =)



kram

2010-09-26 @ 21:52:45
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Halloj världen! /Inger

Lycka till med flytten! :)

2010-09-30 @ 08:32:06
URL: http://blogg.aftonbladet.se/halloj
Postat av: Anna

Sötisar, tack kommentarerna! Kommer förhoppningsvis bli en flitigare bloggare då vi har flyttat. Kul att ta massa bilder och visa hur vi gör huset till vårt :)

2010-09-30 @ 14:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback