Äntligen fredag

2010-09-10 10:03:48 Känslor
» Kommentarer(2) «


Längtar så efter att kliva innanför dörren hemma och jubla "Äntligen fredag" till mina tre grabbar, som är lediga i eftermiddag, och kunna snosa på min gosiga 2-åring.

Många timmars jobb kvar innan det är dags att ta helgen men ser ändå fram emot ett kundbesök som är några mil bort efter lunch. Skönt att komma iväg lite och bli inspirerad av pizzerian som jag just nu gör en meny till.

Ikväll hoppas jag på närhet till familjen. Mys i soffan och en lugn Albin som bara vill sitta i knät och beundra sin mamma ;) Hehe. Inte särskilt ofta detta händer men man kan ju alltid hoppas.

Tänk vad sådana där "Halleluja moments" värmer ens hjärta och har förmågan att finnas kvar i minnet i evigheter. Minns så väl när Albin var bebis och visade glädje över att jag dansade runt med honom i min famn, den ögonkontakten är oförglömlig. Minns även så väl när min bonusson var 5 år och vi var i stugan på kusten sommaren 2005. Rätt som det var tittade han på mig på ett helt nytt sätt och sa "Å vad du är fin Anna".

Lycka ♥

Nu ska jag återgå till jobbet. Har haft en trevlig fredagsfrukost tillsammans med andra som jobbar här i huset, bland annat snälla, goa Jennie.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Här längtar vi också efter fredagsmys :) Tack själv för en trevlig frukost! Det är alltid lika skoj att träffas! Kram på dig

2010-09-10 @ 12:57:31
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Sara - Mamma till Max snart 2 år

Ja nu är det äntligen fredag! Jag kom precis hem efter en arbetsdag. Gissar att jag kommer somna tidigt ikväll... är SÅ trött =)

2010-09-10 @ 17:49:46
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback