Nu längtar jag efter utlandsresan!

2010-10-15 23:44:56 Känslor
» Kommentarer(2) «


Äntligen helg - en underbar sådan med mycket kul inplanerat. Just nu fredagsmys! Imorn Leklandet och på kvällen middag här hemma tillsammans med vänner. Hoppas på partykänsla och dans i vardagsrummet :)

På söndag blir det förhoppningsvis lekdate med Melker och hans familj ♥

Jag älskar livet och längtar som bara den efter vår resa till underbara härliga varma goa sköna Gran Canaria. Ska dit i två veckor över jul. Mmmm... så mycket mer Mm i livet än så behövs inte. Två varma veckor med dem jag älskar mest. Fy fan vad gött det ska bli.

Längtar även till vårt nya hus, ska bli så kul att få göra det till vårt. men först måste vi få vår bästaste bästa bostadsrätt såld. Jag hoppas någon mysig familj ser charmen med denna plats på jorden och inser vad bra man kan ha det här. Som sagt, kommer skiljas från detta radhus med sting av sorg i hjärta och själ. Jag känner mig SÅ hemma här och detta med husköpet är ren impulsgrej (som jag som tur är tror starkt på).

Myyyyys i massor till er.

Mitt hjärta är fyllt med kärlek och jag delar så gärna med mig.

Puss

Kommentarer
Postat av: carro

När är det ni flyttar? :)



Vart på GC är det ni ska? Jag är så otroligt avundssjuk, så du anar inte. Inte säkert att det blir någon GC för mig iår (2011 alltså) :( föräldrarna ska dit ett par gånger med vänner - så jag får inte följa med :(

2010-10-16 @ 12:07:08
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Jennie

Va go du är :) Vi kommer gärna imorgon <3

2010-10-16 @ 21:05:59
URL: http://melkersmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback