Hemifrånjobb

2010-10-20 10:01:08 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


Idag jobbar jag hemifrån. Skönt att kunna jobba ikapp i lugn och ro. Albin är i och för sig hemma men just nu sitter han nere i vardagsrummet och ser på Pippi på de sju haven.

Själv har jag stängt in mig i Albins rum på övervåningen för att kunna jobba.
Gott med en liten bloggpaus. Blir ju inte så många sådána för min del nu förtiden.

I söndags hade vi Melkers mamma med familj här på playdate. Jättemysigt att äntligen träffas tillsammans med barnen.

Idag är det ny visning av våra bostad. Blääää vad drygt det är att vänta på bud.

Nu blir det mera jobb! Känns som en bra jobbmånad detta - är på go väg att nå upp till mina nya säljmål.

Kram å PUSS


Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-10-31 @ 10:52:37
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback