Tröttast i stan

2010-11-09 22:05:52 Vardagsbabbel
» Kommentarer(3) «


Jösses. Nu har snön landat. Men ändå mörker, mörker, mörker. Vill bara sova. Dra täcket över huvudet. Vakna när ljuset är tillbaka. När marken är bar och träden står i grönska.

Som tur är har jag två veckor på underbara lovely Gran Canaria att se fram emot. Ska bli så skönt att slippa julen här hemma. Bara åka bort. Bara vara. Bara vara nära dem jag älskar mest.

Gillar julen. Så missförstå mig inte. Men ett års paus från detta stohej känns lockande just nu. Det känns rätt i magen för i år. Har känts rätt i magen hela detta året. Bestämde mig för detta redan vid jul i fjol.

Jag är trött men glad.

Kommentarer
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Kikar in och säger hej :)

Vilken fint namn din son har ;) hihi..

2010-11-10 @ 14:36:00
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Cia

Fin blogg :D Det var ett tag sen nu :)

2010-11-10 @ 18:39:02
Postat av: carro

jul & nyår på gran canaria är amazing. du kommer få det underbart. önskar att jag var där i år också. men så blev det inte. blir london istället.



kram på dig

2010-11-10 @ 21:34:41
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback