Bye bye vantar & mössor! Hello...

2010-05-15 17:17:47 Helg
» Kommentarer(2) «


...sommar! Äntligen maj på riktigt.

Det var som om någon drog ett trollspö över vårt samhälle idag när jag och Albin var ute på en långpromenad. När vi gick ut vid ettiden var det regnigt så vi pälsade på oss regnkläder. Efter cirka en halvtimme somnade Albin och när han vaknade efter en timme var det sommvärme i luften och jag hade tagit av mig både jacka och tröja. Första gången i år som man kan vara ute i linne utan att frysa (förresten första gången utan jacka utan att frysa!!). Underbart!

Ikväll blir det kalas! det är jag och Jessie som ska fira att vi fyller 25 år i år. Jessie fyllde i slutet av april och jag fyller i början av juni. Tillsammans med några vänner ska vi grilla och mingla. Och vädret verkar ju helt klart vara på vår sida ;)

Just nu är Albin ute och röjer på studsmattan ihop med ett par granntjejer.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja, det var en underbar värme som slog till på eftermiddagen... Grattis i förskott - syster min fyller 25 den 15 juli och ska (tillsammans med sin kompis) ha en 50-talsfest i augusti så jag har varit och rotat i Melkers gammelmormors förråd :) Ha en supertrevlig kväll!!



Kram

2010-05-15 @ 18:45:44
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Sara - Mamma till Max 1,5 år

ja idag var det verkligen varmt ute. underbart! Jag hade nästan glömt bort hur det kändes =)

2010-05-15 @ 22:26:45
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback