Sånt som gör mig glá

2010-03-28 11:38:13 Helg
» Kommentarer(0) «


Ingen vidare väder men glad ändå. Vaknade hyfsat utvilad trots sommartid och en timme mindre i natt. Albin sov nämligen fram till 10.15 den nya tiden. Helt klart en bra start på dagen!

Nu har vi ätit frukost och om några timmar bär det av till 2-årskalas hos Emil. Har förberett Albin i ett par dagar nu på att vi ska dit. Har visat foto på Emil och idag när jag visade samma bild och frågade om Albin visste vem det är vi ska till så svarade han Eeemiiil.

Sånt som gör mig glad just nu:

♥ I slutet av maj ska vi och två andra familjer (bland annat Emils) spendera en helg i Astrid Lindgrens värld. Ska bo i campingstuga där. Absolut något att se fram emot! Albin kommer ju älska att få komma hem till Pippi.

♥ Kalset hos Emil idag. Längtar!

♥ Att det är påsk nästa helg!

♥ Att jag har planerat in en liten överraskningsresa för min familj i början av juni för att fira att jag har fyllt 25 år då och att P har börjat sitt sommarlov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback