Raseriutbrott

2010-03-04 13:44:07 Vardagsbabbel
» Kommentarer(0) «


Sol även idag så jag är på gott humör. Har varit på ett möte över lunch och nu är det strax dags att hämta Albin på dagis. Mys!

Igår fick vi besök av Fia, Mikael och deras barn. det var väldigt uppskattat eftersom det lätt blir lite långtråkigt i längden att bara umgås på tu man hand. Albin blir ju lite lätt uttråkad emellanåt när han inte har några barn att leka med. Det blir tillochmed ett och annat raseriutbrott då och då. Han kan vara hur go och glad som helst men rätt som det är när något inte riktigt faller honom i smaken så blir han f-rbannad. Han skriker så tårarna sprutar och vill minsann att jag ska göra honom till viljes. Oftast handlar dessa utbrott om att han inte får göra som han vill hela tiden. Som tur är kan raseriutbrotten gå över lika snabbt som de startar. Puuuh.

Idag hoppas jag att han har lekt av sig ordentligt och sovit ut på dagis så att han är snäll mot mig hela eftermiddagen. Allt blir ju så mycket gemytligare då.

Glad Albin = glad mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback