Lika vacker dag idag

2010-03-03 09:42:16 Vardagsbabbel
» Kommentarer(0) «


Mm jag njuter av detta vackra väder och känslan av att våren smyger sig på. Men snön ligger tjock i stora drivor så jag misstänker att vi kan vänta oss en hel del blask och kanske även översvämningar innan den riktigt fina våren är här.

Nu ska jag börja planera för hur jag vill fira att jag blir 25 år i juni. Funderar på att ta med familjen på någon miniresa helgen efter min födelsedag. Jag ÄLSKAR att planera och överraska! Finns inget bättre än att boka en resa och överraska min bonusson med, och nu förstår ju Albin i princip allt så nu har jag två barn att överraska.

Hur gick det med min storstädning då?
Jag plockade i ordning på det mesta här på undervåningen och i Albins rum, och idag ska jag fortsätta på övervåningen. Dammsugaren är så klart också framme men dammtorkning och skurning väntar jag nog med tills imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback