Bums i säng

2010-03-16 20:15:52 Vardagsbabbel
» Kommentarer(0) «


Trött efter en jobbig förkylning och två dagar hemma med en överaktiv Albin. Han blir helt hyper av sin akutmedicin... Känner tyvärr igen det så väl. Minns att jag ofta fick hjärtklappning, blev kallsvettig och rastlös av bricanylen som jag tog när jag var barn. Känns nästan lite läskigt att ge Albin den där medicinen nu när jag har märkt hur han blir av den.

Som pricken över i:et var jag själv utmattad igår när Albin var sprallig. Idag har jag varit piggare men efter några timmars städning och tvättning är jag nu redo för sängen. Bara ut till tvättstugan en gång till...

I morgon ska jag jobba och på kvällen är det modeshow här på orten. Ska bli kul att se Jessie och de andra på catwalken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback