Årets första...

2010-03-06 16:08:40 Vardagsbabbel
» Kommentarer(0) «


...frukost på altanen, årets första lunch på altanen och årets första fika på altanen. Jepp, detta har hunnits med denna underbara lördag.

Har även vårstädat altanen så att den är redo för min årliga inflyttning ;)
Jag är nämligen en inbiten altanälskare och så fort det börjar bli varmt där ute så är det mitt andra hem och på sommaren tillbringar jag mer tid på altanen än inomhus.

För en stund sen fick vi besök av hemlige D och hans nya flickvän. Det sprudlar kärlek mellan dem så vårt försök med att para ihop dem i Branäs verkar ha fungerat helt perfect. När vi var där så såg vi dem ju knappt. De körde sina egna race i backarna om man säger så. Och när vi skulle försöka samla ihop hela gänget i en gemensam gondol smet de in i en annan. Misstänker att de hade kyssar överst i sin priolista den helgen. Hoppas de bli lite mer sociala med tiden... Idag stannade de i alla fall på fika men sedan hade de bråttom iväg.

Nu är N och Albin ute och busar i snöhögarna. Jag har träningsvärk dunder deluxe så jag håller mig lugn idag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback