Planering

2010-01-17 19:31:04 Resor
» Kommentarer(3) «


Under eftermiddagen har vi varit hos en av N´s arbetskompisar och hans sambo med barn. Det var första gången jag träffade hans sambo och kanske typ fjärde gången jag pratade med honom, har aldrig umgåtts med dem förut. Totalt var vi åtta vuxna och sex barn. På "schemat" stod planering av vår skidresa till Branäs som går av stapeln i februari.

Ska bli görskoj att åka dit med ett gäng som jag knappt känner. Kommer dock bli trångt. Det är bara vuxengänget som åker så vi ska inte dela upp oss i familjer, utan ska istället knö ihop oss i en tvårumslägenhet.

Jag har inte åkt slalom på cirka tre år så det kommer bli spännande. Tur att det sitter i ryggraden!

Älskar att ha små framtidsplaner att se fram emot - det ger extra krydda i livet!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oh va roligt med skidresa! Svar på din fråga; ja på Chalmers kör dom fortfarande med sifferbetyg hehe.. Fråga inte varför, känns som att dom gör en hel del konstigt bara för att vara speciella ;P

2010-01-17 @ 20:48:48
URL: http://emeliemaria.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hej, ja visst är det häftigt att kunna se det i 3D, det ger en helt annan känsla! Vilken härlig blogg du har! kram Annelie

2010-01-17 @ 22:30:07
URL: http://hoswestbergs.blogg.se/
Postat av: Måsbarnet

Emelie: Ja det ska bli härligt! Jag har längtat efter att åka utför länge nu, och After Skin ska inte heller va dum har jag hört ;P



Annelie: Tusen tack!

2010-01-19 @ 13:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback