I-landsproblem löst!

2010-01-29 16:12:44 Kärlek
» Kommentarer(0) «


Wiihooo, äntligen vet jag varför jag inte har kunnat publicera bilder med ram och liknande de senaste månaderna!
Jag har råkat haft CMYK istället för RGB som färginställning. CMYK använder jag ju då jag ska ha bilder för tryck så antagligen låg inställningen kvar sedan jag gjorde dykarklubbstidningen i höstas.

Skönt att det är utrett nu! Bloggglädjen börjar genast spira.

Så förbered er på en större upplaga av redigerade bilder som jag har försökt publicera på sista tiden, men inte lyckats.

Först ut en bild på mig & älsk som nu har varit tillsammans i fem år.
Vi räknar från den dag vi träffades & det var den 25 januari ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback