Familjen Annorlunda

2010-01-11 22:39:33 Vardagsbabbel
» Kommentarer(2) «


Tacka vet jag webbtv! Hade ju totalt missat att det skulle vara säsongstart av Familjen Annorlunda men tack vare Emmas status på Facebook och tv4Play har jag nu sett det första avsnittet. Hur mysigt som helst. Jag bara älskar familjen i Älvdalen. Hur underbar verkar inte den pappan vara? Och hur söta är inte han och hans gulliga sambo ihop? För att inte tala om vilka fina barn de har. Snacka om perfekt familj, om än annorlunda :)

Förutom tv4play är jag nu också väldigt tacksam över att jag vet att jag har några timmars jobb framför mig imorn. Kanske kan jag lyckas skjuta upp besök hos Arbetsförmedlingen några dagar till?

Imorn kväll ska jag & älsk på en liten tur tillsammans. Längtar!


Kommentarer
Postat av: carro

jag gillar också den pappan :) sån lugn norrlänning.



jag delar din oro om jobb. trölit är vad det är. hoppas det ordnar upp sig för dig. i morgon vet jag iallafall att jag har 3timmar jobb på kvällen.

2010-01-11 @ 22:47:59
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: emma

Vilken tur att webb tv finns=)...Me tooo är så glad att familjen är med även denna säsong! Så mysiga:)



Ha det bra vännen, vi hörs kram

2010-01-13 @ 12:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback