Back to vardagen

2010-01-10 09:14:41 Vardagsbabbel
» Kommentarer(0) «


Riktigt kämpigt att gå upp vid åttatiden idag. Hade inget måste men kände att det är hög tid att vänja sig med tider som passar vardagen lite bättre. Har haft ett långt och skönt lov med barnen. I morgon startar vardagslivet igen. Och det ska faktiskt bli riktigt skönt det med!

Nu har det känts som söndag i hur många dagar som helst. Jag som inte är något stort fan av denna veckodag har blivit både hängig och rastlös av söndagsupprepningen. Behöver göra något riktigt nu, något nyttigt för bankkontot och hjärnan. Jobba! Ja, jag är himla jobbsugen nu. Tyvärr är min framtid oviss just nu. Det enda jag vet säkert är att jag har en arbetsplats att gå till i morgon.

Denna vecka har däremot bjudit på en och annan överraskning så än finns det hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback