1740 kr till Unicefhjälp i Haiti!

2010-01-27 22:19:52 Kärlek
» Kommentarer(0) «


Äntligen har jag, Becca & Jenny fått ihop pengar till vår insamling. Tillsammans fick vi ihop 1740 kr som vi nu har skänkt till Unicef. Jag hoppas verkligen att dessa pengar hamnar i rätta händer och att det i alla fall kan vara en liten hjälp för dem i Haiti.



Ett kvitto på vår insättning. Obs! Jag har suddat ut mitt kontonummer.


Tack från Unicef.

Tack alla ni som varit med och gett pengar till vår insamling. Hoppas att ni, liksom jag, kan sova extra gott i natt med vetskapen om att vi har gett ett bidrag.

Vi som har gett pengar till denna insamling heter:

Jenny & Vidar
Nicklas
Sofie
Helena
Göran
Sandra
Rebecca & Åke med familj
Annika & Björn
Gull & Willy
Cia & hennes mamma
Fia & Mikael med familj
Dan
Anna & Nisse med familj
Frida
Katarina
Solveig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback