Snökaos

2010-02-20 01:08:21 Helg
» Kommentarer(1) «


Bara att invänta snökaoset då. Redan imorse var det svårt att ta sig fram på vägarna här och nästan omöjligt att dra barnvagnen till dagis på cykelvägen. Men fram kom vi alla fall :)

Har haft en bra dag på jobbet och efter det ett par mysiga timmar på stan med älsk och Albin. Vid halv femtiden åkte P till sin mamma. Han åkte tåg tillsammans med sin syster och tyvärr så blev det en rejäl försening på vägen efter att de hade krockat med en älg. Stackars älgen...

Först framåt tolv ikvälll fick vi sms om att P och hans syster var hemma hos sin mamma... De har ju dess värre drygt 1,5 timmes bilresa från Stockholm C till bostaden. Så det blev en lång och dryg resa för min bonus idag. Han föredrar definitivt att flyga.

Måste även flika in med lite OS-prat. Jag är i vanliga fall nästan obefintligt intresserad av sport. Sträcker mig som längst till att titta på ishockey. MEN idag blev jag liksom fast i några tv-klipp och upplevde uppriktig glädje (med en och annan liten tår i ögonvrån) när jag såg Anna Haags fantastiska åk som ledde till silvermedalj samt reprisen på Anjas come back efter den hemska kraschen. Stort grattis till dem!

Nu blir det natta.

Kommentarer
Postat av: Sara

ja det var härligt med Anna Haags åk =)

2010-02-20 @ 12:27:19
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback