Se upp i backen!

2010-02-06 21:48:12 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


Wiiihoo imorn åker jag och min bonusson till en skidbacke och ger de andra utförsåkarna något att skratta åt. Har inte åkt slalom på tre år så det ska bli sköj (som vi säger i Värmland.) Jag tillhör dock de där som inte har avancerat till Carvingskidor ännu, utan har mina gamla raka slalomskidor kvar - vilka även gäller imorn då! Nästa helg tänker jag slå på stort och hyra så då blir det Carving för första gången.

Ska bli så j-kla kul att lära P att åka imorn. Han åkte bara ett par åk för tre år sedan men vem vet, det kanske sitter i ryggmärgen ändå?

I vilket fall som helst, se upp i backen för här kommer vi!


Jag (Albin i magen) & P på Lanzarote våren 2008

Kommentarer
Postat av: carro

inga brutna ben efter skidåkningen hoppas jag! åå, vad härligt, albin har det i sig. han kommer bli en grym dansare. förbered dig att du får sitta o gråta när din son står på brodways scen om ett par år :)

2010-02-08 @ 10:26:53
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback