Katten knipsade kamerasladden

2010-02-16 22:54:50 Vardagsbabbel
» Kommentarer(3) «


Helgen i Branäs var kryddad med trevligt sällskap och väldigt fint väder. Sol, sol, sol och massa bra åk! Branäs har verkligen fått sig ett rejält lyft med många nya backar och en ny restaurang uppe på toppen.

Kameran är full med kul bilder från dessa dagar men tyvärr så har vår katt tuggat sönder sladden som passar mellan kameran och datorn. SÅ IRRITERANDE! Ska verkligen katter hålla på så här som Tindra gör?? Hon biter ta mig f*n av kabel efter kabel här hemma och det är ju faktiskt så att man knappt skulle bli förvånad om hon ligger stel på golvet här någon morgon med en sladd från väggen i munnen. Hemska tanke.

Idag har jag jobbat på eftermiddagen och resten av veckan blir det jobb hela dagarna. Känns helt underbart efter några veckors arbetslöshet. Älskar den arbetsplatsen.


Kommentarer
Postat av: Jessie

Hehe, blir lite full i skratt när jag läser detta inlägg om Tindra. Minns du inte att min lilla Gosen gjorde exakt samma sak? Han gnagde på alla slags kablar tills han en dag åkte på en rejäl stöt, som tur var så gick det ju bra. Efter det höll han sig till de tunna sladdarna, jag fick gömma mobilladdar sladden varenda gång vi skulle ladda dem =) Det roligaste var när han rev papper, såg ut som att man hade stoppat det i en dokument förstörare...haha han var en riktigt speciell goding. Så ja, det kan vara fullt "normalt"....

2010-02-16 @ 23:04:39
URL: http://itsmejessie.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vad skoj att resan var så lyckad! Gött att komma bort lite från vardagen och få längta till den igen... Kram

2010-02-17 @ 11:11:10
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Emma

Ojo, Tessan här hemma gör samma sak i bland.Som tur är så är det inte så ofta..Bet av Klas mobilsladd häromkvällen:( Ju tunnare sladdarna är,desto godare att bita sönder...

Pratade med en tjej i min klass om åxå har katt och den gör exakt samma sak med hennes sladdar....



2010-02-17 @ 19:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback