Härliga fredag

2010-02-05 18:49:01 Helg
» Kommentarer(1) «


Har haft en go fredag med massa massa massa gos och bus med Albin. Han är bara för underbar! Trots att han är hur snorig som helst och har en enveten hosta så har han varit rar som en ängel nästan hela dagen.

Mellan elva och tolv tog jag en långpromenad med Albin i vagnen. Solen sken och allt kändes ljuvligt. Idag har jag fått kraften tillbaka och magsjukan är ett minne blott.

Nu har jag städat undervåningen och tagit bort det värsta rotet på övervåningen, så nu känner jag mig redo för en skön fredagskväll med min fina familj som jag älskar över allt annat ♥. N och barnen är precis på väg hem med hämtpizza.

Happy friday till er alla!

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter som en skön fredag och va skönt att magsjukan nu är borta!! =)

2010-02-06 @ 14:21:35
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback