En hektisk dag

2010-02-11 18:56:33 Vardagsbabbel
» Kommentarer(5) «


Jag har sånt jobbigt tryck över bröstkorgen. Gillar inte ångesten och vet inte varför den hoppar på mig då och då. Idag beror det nog främst på att jag har varit med Albin hos läkaren och fått hans första astmamediciner utskrivna. Det känns fruktansvärt jobbigt att han kanske ska behöva genomlida lika många sjukdagar som jag har gjort under min uppväxt och att han ska behöva ta alla dessa medicindoser.

Mitt lilla ♥. Han har varit helt underbar idag och han var riktigt duktig hos doktorn (vilket till stor del berodde på en väldigt harmonisk och pedagogisk läkare). Nu är han så stolt över sin anka (behållaren som man sprejar in medicinen i har en mask som man sätter över mun och näsa som ser ut som en anka). Tur att utvecklingen inom detta har gått framåt och att någon faktiskt har gett medicinerna ett kreativt utseende.

Imorn ska jag och älsk åka till Branäs så kvällen kommer ägnas åt tvättning, packning, matlagning (ska ha med oss en färdig middag för åtta vuxna) och andra förberedelser. Ska även städa och i morgon innan avfärd ska jag bädda rent så att mina föräldrar kommer till nybäddat. Skönt att de ska bo här hos barnen istället för att ha barnen hemma hos sig, så att vi slipper packa även för dem.

Puss så länge

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, det låter som en fantastisk helg! Hoppas verkligen att du känner dig bättre imorgon! Antagligen har du säkert ett tryck över bröstet just med tanke på läkarbesöket men kanske även över allt som behöver förberedas innan avresan? Du är värd en avkopplande helg nu, så hörs vi när du kommer hem! KRAM

2010-02-11 @ 19:38:38
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: carro

ha en superhelg!!

2010-02-11 @ 21:54:29
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Sara

Hoppas du kan slappna av när ni åker bort och att trycket över bröstet försvinner! Ha en superbra helg =)

2010-02-11 @ 23:22:25
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Mås

2010-02-12 @ 12:43:43
Postat av: Måsbarnet

Tack söta ni! <3

2010-02-12 @ 12:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback