Tog bort det

2010-02-10 21:50:00 Blandat om Albin
» Kommentarer(3) «


Hade publicerat ett första videoinlägg här förut. Tyvärr så fungerade det inte för er att se filmklippet när jag hade valt sekretessinställningen "privat" på Youtube. Jag hade tänkt mig att jag kunde ha den inställningen så att inte klippet blev offentligt på Youtube men att jag ändå kunde ha med det här i bloggen. Men icke sa nicke.

Jag har därför bestämt mig för att skippa att visa upp filmklippet här. Jag vill inte ha filmen upplagd så att vem som helst kan se den på Youtube. Det känns för intimt. Filmklippet var på Albin som dansade här hemma i vardagsrummet. Skulle kännas helt okej att ha det med här i bloggen, där jag har ett ganska jämt besöksantal varje dag.

Någon som vet något annat sätt för att lägga upp filmer i bloggen? Något annat sätt än "Youtube-vägen?"

Kram

Trackback