Sjukt skön dag

2010-08-07 21:47:57 Vardagsbabbel
» Kommentarer(0) «


Har varit en såååå skön dag. Trots ganska trotsiga barn så har jag njutit av denna solskensdag. Har hunnit sola, läsa en bra bok och ta en lång riktigt härlig promenix med båda barnen!

Dess värre har min älskling jobbat hela långa dagen efter att han bara hunnit sova några få timmar efter nattskiftet. Fram tills på onsdag är hans jobbtider helt galna och vi kommer knappt hinna ses. Längtar tills jag kan somna tätt intill honom igen och vakna upp vid hans sida. Darlingen min ♥

Har haft besök av goaste grannarna F & M framåt kvällningen och nu är det dags för ett tidigt god natt. Albin är helt speedad så jag vet att läggningen (som jag redan försökt med i ett par timmar) kommer ta all min energi. SÅ, lika bra att sikta på att somna i tid.

Natti natti alla rara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback