Upponer

2010-04-30 23:06:44 Känslor
» Kommentarer(1) «


Upponervänd dag som började väldigt bra men som sedan blev helt rörig och sorglig på grund av ett väldigt trist besked - inget allvarligt med mig eller någon i familjen, men en förlust i arbetslivet. Jag kommer verkligen sakna dig goa G som jag redan hunnit fäst mig vid. Hoppas att vi kan fortsätta hålla kontakten. ♥

Kvällen har varit mysig ändå med promenix till folkets park där vi, liksom många andra, stod i regnet och såg på brasan. Här hemma väntade 1 kg räkor, ost och kex. Väldigt gott!

Trots trist besked har dagen bjudit på många lärdomar som jag hoppas få användning av i fortsättningen.

Valborgskram till er alla


Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt att ni hade en trevlig kväll trots det jobbiga!



Här kommer en 1 majkram till dig =)

2010-05-01 @ 11:25:01
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback