Otur

2010-04-17 12:59:27 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


Är fruktansvärt trött på denna hemska förkylning. Denna vecka har jag haft feber varje kväll och kämpat mig genom dagarna tack vare febernedsättande. Har missat två arbetsdagar för att energin var näst intill noll.

Hostan är kvar långt ner i lungorna. Och förkylningen har även letat sig upp till bihålorna.

Varför har jag sådan otur? Vill inget annat än att vara på min roliga arbetsplats på vardagarna och njuta av våren tillsammans med min familj på kvällar och helger.

Snart är våren, min favoritårstid, förbi...

Ja, jag tycker synd om mig själv just nu. Men vet att jag ändå har sådan tur med annat i livet och att det finns de som lider av svåra sjukdomar som jag så klart tycker miljoner gånger mer synd om.

Nu ska jag ta med mig datorn upp till sovrummet och vira täcket runt kroppen och se på de program som jag missat under veckan då jag har ramlat i säng vid halvåttatiden.

Mina grabbar ska montera upp vår studsmatta.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Krya på dig, vännen! Här dras jag med förkylning/pollenallergi just nu, men jag överlever... Grabbarna har varit bortresta och mamman har roat sig med granntjejerna - en riktig utekväll :) Kramis

2010-04-17 @ 14:43:10
URL: http://melkersmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback