Presenter

2009-09-07 11:36:37 Underbara barn
» Kommentarer(0) «




Det var en trevlig men lite tjattrig (blir lätt så när jag, min mamma och min mormor befinner oss på samma ställe. Extra högöjutt blev det igår också eftersom pappa har tappat hörseln på ena örat efter en öroninflammation. Han pratade HÖGT.) kväll igår när vi firade P för andra gången.

Kräftorna (Kinesiska jumokräftor köpta på ICA) var helt perfekta och till efterrätt bjöd vi på kladdkaka med mosade hallon och vaniljsås.

P fick två böcker av mina föräldrar. Han gillade dem båda två, den ena var den nyaste Bert-boken och den andra en faktabok om rymden. Av min mormor fick han den snygga skjortan ni kan se på bilden.



Tröjan i grått fick N av min mormor eftersom han fyllde år när vi var utomlands. Den randiga tröjan fick P av mig, N och Albin som en extrapresent. I onsdags fick han två xbox360-spel och en mobil. Från sin farmor och farfar fick han pengar.

Han har även haft kalas med sin mamma och hennes släkt den här helgen, och om två helger ska vi fixa disco här för P och hans kompisar. Så det är en ganska nöjd 10-åring vi har i huset just nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback