Kul att jobba!

2009-09-11 20:52:03 Vardagsbabbel
» Kommentarer(2) «


Har haft en kul dag på jobbet men när arbetsdagen var slut gick mina ögon i kors ; ) Startade med att skriva cirka hundra adresser för hand imorse, så det var mest det som gav mig dubbelseende. Kanske inte låter speciellt kul, men med det sköna gänget som arbetskamrater så kan det ta mig tusan inte vara annat än skoj!

På eftermiddagen har jag arbetat med en webbplats. Riktigt nice jobb!

Efter jobbet har jag gråtit för det känns så himla trist att jag och älsk blev tvungna att ställa in vår SPA-helg. Vi skulle ha åkt till Sthlm imorn och bott i svit, fått massage och bara njutit av att vara vi. Men det är ju sådant man får räkna med när man har barn. Att ställa in planer alltså.

Hoppas Snutte blir frisker snart och att vi andra slipper att bli sjuka. På måndag börjar jag med ytterligare en anställning och de arbetsuppgifterna längtar jag till och med efter. SÅ jag FÅR INTE bli sjuk. Det går inte. Det skulle sabba SÅ MYCKET.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Nej, vad tråkigt... Ni får vara hemma och ta hand om varandra istället. Mysigt att ha en spa-helg innestående också :) kram

2009-09-11 @ 21:28:26
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Becca

va tråkigt gumman! hoppas ni får njuta av resan någon annan helg. kram från oss

2009-09-11 @ 21:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback