Föräldraskap - ett livslångt ansvar

2009-09-05 21:33:37 Känslor
» Kommentarer(2) «


Varför kan en viss person aldrig nånsin skärpa till sig, börja engagera sig och ta sitt ansvar som förälder?

Jag är en energisk och glad människa men tyvärr så blir jag ofta så innerligt besviken på denna människa. Hon är en jävel på att leva på andra och styra kosan dit det passar henne själv bäst för tillfället. Så kan man leva när man enbart har sig själv att tänka på, men så kan man däremot inte leva om man har barn och heller inte om man har några som helst band till andra människor.

Jag älskar att göra allt jag gör för P, men jag är sjukt less på att även ställa upp för henne och se till så att Snuttes relation till henne inte suddas ut.

Mitt lilla kärleksbrev här under är inte riktat till henne utan till er så klart.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag förstår dig helt och fullt! Tänk att vissa människor inte har mer vett i skallen... Smått fantastiskt att man inte verkar älska sitt barn mer än så. Jag skulle göra ALLT för Melker, precis som du skulle göra det för A och P!! Vilken tur P har att du och N finns där. Tänk på det!



Kram

2009-09-05 @ 21:48:26
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Måsbarnet

Jennie: Tack för du finns.

2009-09-05 @ 21:54:15
URL: http://withlovefrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback