Febrig knatte

2009-09-27 09:50:40 Vardagsbabbel
» Kommentarer(2) «


Sitter här med en liten snorig och febrig knatte i mitt knä. Har haft två jobbiga nätter på rad nu. Natten mellan fredag och lördag tvinnade han mest bara runt mellan mig och N utan att kunna komma till ro. Igår kväll sov han hårt men vid midnatt vaknade han och var väldigt kinkig. Det rosslade i luftvägarna på honom och efter några försök till att hosta, kräktes han upp massa slem.

Stackars liten. Där satt han helt lugn mitt i sängen med trötta blanka ögon. Det var bara att byta alla sängkläder som nyss hade varit rentvättade och nya i sängen. Resten av natten hade vi handdukar över lakanet och det behövdes kan jag säga. Blev i alla fall minst ett byte till.

Nu blir det en ganska lugn dag. Emellanåt ska jag försöka hinna med lite jobb hör hemifrån. Finns lite att förbereda inför veckan.


Kommentarer
Postat av: Sara

usch då vad jobbigt! han har väl fått några dagsbaciller! Hoppas han blir frisk snart!

2009-09-27 @ 11:02:57
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej vännen.!!Är nu tillbaka vid datorn. Den är lagad och funkar igen!! toppen..=)

Ser att även din vardag har rullat på!!!!gud så fort det går...

=) hoppas att allt är bra vännen...

MÅSTE SES SNART!!!

kram kram miss you!



EMMA

2009-09-28 @ 12:57:27
URL: http://korsbarsgron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback