Tisdag morgon

2009-10-13 07:15:43 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


Kuckeliikuuu klockan är (lite drygt) sjuuu.

Idag ska jag låta mina fingrar och tankar gå loss på tangentbordet. Albin ska vara på dagis en liten stund och sedan ska vi möta upp en syrian som anländer till tågstationen i eftermiddag. Det är min pappas affärsvän som ska komma till stan i några dagar. Pappa har inte möjlighet att visa honom till hotellet, så det får jag och Albin göra :) Ska bli trevligt att träffa honom, för att döma av min pappas ord är han väldigt snäll och ett stort knippe inspiration.

Men han pratar bara engelska så liiite nervöst är det.

Vad ska ni göra idag?



Kommentarer
Postat av: Becca

Spännande att få öva på engelskan lite;-).

Här är det fotografering på tjejernas dagis idag. Spännande:-P. hoppas allt är bra. kram kram

2009-10-13 @ 10:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback