Jag bubblar

2009-10-12 23:19:15 Känslor
» Kommentarer(3) «


Jag fullkomligt bubblar av inspiration, av idéer, av en gnista som jag hoppas kunna hålla kvar länge. Min dröm. Min alldeles egna dröm som jag själv har skapat och som jag så innerligt vill ska bli sann. Den ligger alltid och pyr i mitt undermedvetna. Idag blossade den upp igen, med en ovanligt bubblande energi. Det känns så rätt. Det känns så jag. Det känns som dagen jag har väntat på är kommen.

Håll tummarna för att jag vågar satsa, att jag faktiskt vågar hoppa den här gången!

Massa kärlek till er från mig

Kommentarer
Postat av: Jenny

ååh vad härligt det låter!! och vad nyfken man blir! Jag hoppas att du vågar göra dröm till verklighet!! kram

2009-10-13 @ 08:15:59
URL: http://jennyjansson.blogspot.com
Postat av: Sara

Låter spännande och härligt =)

2009-10-13 @ 13:05:32
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Emma

Klart du vågar satsa! Du klarar ALLT du VILL!...:D

massa kramar,innehållande. Mod och framgång till dig..



kram kram vännen

2009-10-17 @ 15:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback