Inget vidare lattjo lajban här inte

2009-10-29 23:05:32 Vardagsbabbel
» Kommentarer(0) «


När jag kom hem från jobbet hade snussisen 40.1 i feber. Då blev jag nervös.

N hade nyss ringt rådgivningen som gav oss en tid 19.30 på vårdcentralen i stan. Blää vad trist att åka dit, men även skönt att få någon annans syn på lillens hälsotillstånd. Som jag misstänkte fick vi inget vidare svar på tal där. Det är antagligen bara ett helt vanligt virus som ska lattja runt i hans kropp i några dagar och det finns inget särskilt vi kan göra för att lindra, förutom att ge Alvedon eller liknande. Så det var bara att åka hem igen.

Nu sover mina godingar. Ska ta och göra dem sällskap strax.

Har klurat på en utmaning som jag fick från en bloggvän häromdagen. Får se om den är redo att presenteras här snart.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback