Föbereder ni festen eller?

2009-10-30 15:52:40 Högtider
» Kommentarer(1) «


Det var en väldigt hängig Albin som låg i soffan när jag kom hem efter en halvdag på jobbet.

Natten var jobbig, jag kunde knappt sova för han andades så annorlunda och hela han var glödhet större delen av natten. Under förmiddagen när N var hemma hos honom sov han mest och sen vid lunchtid när jag kom hem var han sådär dålig igen... Rödmosiga kinder och en blick som knappt visade någon glädje när han såg mig, inte ett minsta litet leende på läpparna. Efter en slurp flytande alvedon är han nu på benen igen men han är ju ganska gnällig emellanåt. Och fortfarande väldigt varm.

Själv ska jag strax iväg och hämta min bonusson på tågstationen. Han ringde nyss från sin mobil och undrade om vi håller på att förbereda.

- Vadå förbereda?, sa N.

- Halloween-festen så klart pappa, sa P.

Det blir nog tyvärr inte vidare mycket fest här imorn. Hade bjudit hit tre barnfamiljer på middag men har ställt in det. Hoppas på bättre lycka en annan helg.

Men jag och P fixade i ordning pumpor förra veckan så lite stämning ska vi allt ordna.






Vi tjuvstartade Halloween en kväll förra veckan

 Trevlig helg önskar jag & familjen!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad fint =) Hoppas verkligen Albin blir frisk nu och att ni får en bra helg =)

2009-10-30 @ 17:23:02
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback