Friday

2009-11-20 15:20:22 Vardagsbabbel
» Kommentarer(0) «


Så skönt med fredag idag. Känns som att helgen är mycket välkommen. Tyvärr är lillsnuss lite krasslig fortfarande men det känns jättebra att vi tog hem honom från dagis redan första dagen hostan satte igång, för han verkar redan mycket bättre. Och pigg det är han :)

Har jobbat en del här hemifrån idag tack vare att min kära pappa har varit här och hållt Albin sällskap. Pappa är verkligen den bästa pappan man kan tänka sig. Alltid en trygg axel att luta sig mot. Jag beundrar honom högt och är så tacksam för allt han har lärt mig här i livet. Det är helt otänkbart med en framtid utan honom.

Nu längtar jag efter älsk som jobbar och jobbar och jobbar. Höststoppet på fabriken har redan satt igång så nu väntar drygt en vecka med minst 12-timmarsdagar på jobbet för honom. Som det ser ut nu är han ledig på söndag så den dagen ser jag fram emot.

Kärlek till er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback