Skratt - bästa medicinen

2009-11-07 14:17:45 Helg
» Kommentarer(2) «


Skönt med helg. Hade en väldigt rolig kväll igår tillsammans med barna, älsk och hans arbetskompis D. Älsk bjöd oss på Gambas (heta räkor i vitlök), gott som vanligt! Han och D hade dock aningen starkare version än mig och barna så det blev en del svettpärlor som bröt fram hos dem. Hihi. P hade även sina vänner M och A här och vid åttatiden följde jag dem till skolan där det var disco för mellanstadiet.

Jag hade känt mig hängig och faktiskt lite gråtfärdig hela eftermiddagen på jobbet, vet inte ens vad jag var ledsen för, så det var underbart med en kväll med massa skratt - det var den rätta medicinen! Framåt midnatt satte vi på Änglagård (trots protester från N) och njöt av klassisk svensk film när den är som allra bäst. Mm, me like. För en gångs skull höll jag mig vaken, och kors i taket - älsk somnade i soffan! Det händer aldrig annars. Till slut ballade även D ur och cyklade hem för att nanna kudden. Jag hade lätt kunnat se klart filmen, men eftersom Albin inte sover hela förmiddagarna längre så tog jag mitt förnuft till fånga och välkomnade John Blund även jag.

Nu är det hyfsat städat här hemma och Albin sover middag. Perfekt tid för att jobba. Framåt kvällen kommer några vänner hit på middag.

Glöm inte att älska!

♥ Ge kärlek och du får massor tillbaka


Kommentarer
Postat av: Sara

Mums gambas låter gott =)

2009-11-08 @ 09:41:28
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Inger

Visst är skratt bästa medicinen :D

2009-11-08 @ 16:06:36
URL: http://blogg.aftonbladet.se/13829/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback