Vällinglycka och eget rum

2009-03-19 22:54:35 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


Yippie! Nu har min fina snusse druckit välling två dagar i rad. Toppen tycker jag och älsk som har kämpat länge med att få honom att ta flaskan. Så idag har vi svävat runt på vällingmoln. Hihi.

Något annat som verkligen har lyft en sten från mina axlar är att vi äntligen har städat ur det tredje sovrummet, som har varit förråd sedan vi flyttade hit i september, och förvandlat det till Albins rum. Har inte tapetserat om än men det känns i alla fall skönt att vi har ett rum att ha hans säng och leksaker i.

Nu sover lillen i sitt rum för allra första gången. Spännande. Hoppas han sover gott i många timmar.

Under de senaste nätterna har han sovit i sin resesäng i hallen på övervåningen, precis utanför vår sovrumsdörr. Första nattningen i den sängen fungerade ju inte alls. Men sedan blev han van vid att sova i "eget rum" och har somnat gott varenda kväll. Mellan tre och fem på natten vaknar han och sover sedan mellan oss. Mysigt som bara den.

Nu är det spjälsängen han sover i, och resesängen har vi flyttat in till oss. Bra att kunna lägga över honom till resesängen om han vill vara i närheten av oss.

Detta blev allt en himla massa babbel om sängar hit och dit.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: carro

haha. ja du, det är många visioner jag vill förverkliga som jag inte alls förstår hur jag ska få till :) haha. men med lite slit och många misstag blir det ju lite bättre iaf :)

dock blir jag inte nöjd. det här med bloggdesign är en evighetsgrej ju. jag gillar hur du fått ihop header och side i ett lixom. det blir mitt nästa projekt :)

hoppas allt är bra med er o att sola skiner hemma i karlsta´

2009-03-19 @ 23:17:54
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback