Snöyra

2009-03-02 17:48:51 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


Snö. Snö. Och åter snö. När ska våren göra entré?

Skulle ha varit på ljusparty nu ikväll men det blev inställt på grund av det förfärliga väglaget. Framfyttat till onsdag, så får se om det blir av då istället.

Grabbsen spelar xbox360 (usch, jag avskyr den där konsollen - fläkten låter ju som en hel fabrik) och jag har fastnat i internets underbara värld. Óm en liten stund blir det en promenix i snöyran och kanske en sväng til affären för att köpa semlor.




Tack för era grattishälsningar till Albin som hade namnsdag igår. Och tack för de andra söta kommentarerna!


Nyaste nytt hemma hos Måsbarnet: 

♥ Albins första tand är på väg upp. Sylvass!

♥ Albin har lärt sig att göra sina större utgifter på pottan.




Kommentarer
Postat av: Jennie

Va?! Har Albin redan lärt sig gå på pottan? Är inte han yngre än min Melker (som är 8,5 månader)?! Eller har jag virrat till det nu igen ;) Det verkar vara väldigt tidigt om jag kommer ihåg rätt. Ni verkar förresten ha haft mysigt i Stockholm! Det är viktigt att inte glömma bort varandra i all blöj-, mat- och kräkdimma. Kram

2009-03-02 @ 18:09:36
URL: http://melkersmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback