8 sanningar om mig

2009-03-31 22:23:14 Vardagsbabbel
» Kommentarer(0) «


För en herrans massa dagar sedan blev jag utmanad av Jennie. Här kommer de 8 sanningarna om mig.

1) Jag bryr mig alldeles för mycket om vad andra tycker och tänker om mig. (Snodde den rakt av från Jennies inlägg, eftersom den stämmer så kusligt väl in även på mig.)

2) Jag har alltid varit kass på bollsporter och har för dålig självkänsla för att våga träna på gym.

3) Jag har haft mammainstinkter sedan barnsben och kan inte låta bli att värna om alla som kommer i min väg.

4) Så fort jag ser Tomas DiLeva på tv blir jag förälskad. När jag såg honom uppträda live på en julkonsert blev jag så rörd att jag grät.

5) Jag är sportdykare men livrädd för att jag ska dö i vatten.

6) Jag kan dö för min bonusson. (Och självklart även för min son.)

7) Trots mina mammainstinkter kan jag vara fruktansvärt barnslig. Älskar att hoppa studsmatta, rita, blåsa såpbubblor, leka kurragömma... you name it. Och blir lätt tjurig som ett barn, samt tycker väldigt synd om mig själv när jag är sjuk.

8) Jag lider av svår prestationsångest inför det mesta som jag anser är viktigt att klara av. Trots att det mesta brukar gå galant kan jag vara bedrövligt orolig inför nästa utmaning. Jag är en riktig fighter när det väl gäller, till exempel i studier och jobb samt när något är känslomässigt tufft eller när något barn far illa.

Måsbarnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback