Dagen som gått, i bilder

2009-03-23 19:20:52 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


Några foton från min måndag:

 
Promenix till sjön


Middag: Sprödbakad torsk med kräftstjärtar, lök, smögensås och potatis


Läxor för P

Där emellan har det blivit några måltider för Albin och massa annat som hör vardagen till. Nu ska jag iväg till affären en snabbis och sedan blir det en timme framför tv:n. Ser inte alls mycket på tv:n men Familjen Annorlunda har verkligen fångat mig. Ska se det tillsammans med min goa bonusson, som också älskar det programmet.

Kärlek/ Måsbarnet





Kommentarer
Postat av: Sara

å vilken god mat!!! nu blev jag hungrig så här på kvällskvisten =)

2009-03-23 @ 23:29:37
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback