Underbara fredag

2009-03-06 10:58:05 Vardagsbabbel
» Kommentarer(3) «


Är på toppenhumör. Så glad att det är fredag och att jag hann med att skapa hyffsad ordning här hemma igår. Mycket lättare att njuta av helgen då. Hade tänkt åka till stugan på kusten men tyvärr så måste vi fixa nya däck till min bil samt fixa så att handbromsen fungerar bättre. Ombesiktning inom cirka två veckor nu.

Hoppas även att vi hinner ta det lugnt och bara vara. Det jag längtar allra mest efter nu är god mat. Så om en stund blir det lunch tillsammans med mamma, och ikväll ska jag och älsk äta lövbiff med bakpotatis och goda röror/såser. Mums.

Det mest spännande som händer här hos oss denna fredag är att P ska på disco för första gången. Så kul tycker jag! Skulle gärna vilja bli nio år igen för en stund och hänga med ; )

Love

Kommentarer
Postat av: Karin

Ha en trevlig helg! :)

Kram Karin

2009-03-06 @ 11:20:18
Postat av: Sara

å vad gott med bakpotatis! det var längesen jag åt =)

2009-03-06 @ 12:32:25
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Måsbarnet

Karin: Tack snälla du :) Kram

2009-03-08 @ 18:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback