Spjälsängsbus

2009-03-09 22:02:36 Underbara barn
» Kommentarer(1) «


Blir nog inte mycket mer än så här för idag. Var kul att gratta Anna här i bloggen, men något mer än det har jag tyvärr inte att dela med mig av idag. Har så kallad bloggtorka för tilfället. Hoppas det inte blir långvarigt.

Just i skrivande stund försöker älsk att natta en skrikande Albin som är arg för att han inte får busa mer.
 Vår bebis skrämde slag på oss nyss, då han stod upp i spjälsängen när vi kom in och tittade till honom efter första nattningsförsöket. Sa nej med bestämd röst till honom, och han bara skrattade av förtjusning över att ha lyckats ställa sig upp och titta upp över spjälorna. Kan säga att varken jag eller N kunde hålla oss för skratt. Vände oss om och försökte kväva skrattet i våra händer, men jag är ganska säker på att lillskrutt uppfattade våra fniss. Tog nämligen inte många sekunder innan han åter igen tog tag i spjälorna och ställde sig upp. Med världens busigaste smile på läpparna.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Sara

ibland har man lite bloggtorka då får man ta en paus och vänta till inspirationen kommer tillbaks =)

2009-03-09 @ 23:14:12
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback