Snöblask och söndagslugn

2009-03-08 18:40:39 Helg
» Kommentarer(1) «


Snöblask utan dess like utanför mitt fönster. Tog ändå en promenix mitt på dagen och har nyss inlett kvällen med ett stort skrovmål från Burger King. Ser ut att bli en fortsatt lugn söndagskväll.

Har varit ganska stressad de senaste gångerna jag har varit här inne på bloggen, men nu strax ska jag ta mig tid till att svara på några av kommentarerna. Så kika under de kommentarer som ni skrivit. Brukar oftast svara andra bloggare i deras bloggar.

Måsbarnet

Kommentarer
Postat av: carro

Givetvis :) på lördagarna i februari-mars då är jag bänkad 20.00 :) inget snack om den saken. gärna ska det spelas in också så man kan titta en extra gång (man missar ju vissa detaljer ibland)



nä nu blir det Mia och Klara - lite hemlängtan :)

2009-03-08 @ 19:57:04
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback