Mycket bättre än en hund

2009-03-27 11:56:12 Vardagsbabbel
» Kommentarer(5) «


Oj, mina sista inlägg igår skapade en del nyfikenhet. Kanske gör er besvikna när jag avslöjar att det inte alls är så spännande som bröllop, tillökning eller hund. Eller, enligt mig så är det i alla fall mycket bättre än en hund = )

Och ja det blev ett JA!
I augusti åker vi utomlands. Närmare bestämt till Bulgarien. Jag, älsk och barnen. Så underbart.

Jag hade reserverat resan för cirka en vecka sedan och igår var sista dagen för anmälningsavgiften. Så kvällen gick åt till att lusläsa almenackan fram och tillbaka för att se så att just den veckan inte krockar med älsklings ordinarie jobb eller brandskårsjour, och att bestämma oss för om det är värt pengarna.

Älskar att resa. Och älskar känslan av att ha en resa att se fram emot.

Men först och främst ska vi så klart längta efter sommaren här hemma i Sverige.

♥ Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Å va härligt för er =)

2009-03-27 @ 15:04:32
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, vad skoj! Visst är det härligt att ha något att längta till! Vi åker till Italien på midsommardagen. Mamma fyllde 50 nu och bjuder med sig alla till ett hus på landet kring Rimini :) Jag klagar inte ;) Trevlig helg! KRAM

2009-03-27 @ 17:30:51
Postat av: Måsbarnet

Sara: Ja, det ska bli så skönt. Men som sagt, det första att se fram emot är ju sommaren :) I augusti är ju nästan alla fina dagar här hemma över.



Anonym: Då får ni nog en himla trevlig resa :) åter mysigt att bo i ett "eget" hus i Rimini. Tack för din kommentar. Kram

2009-03-27 @ 17:37:44
Postat av: Måsbarnet

Låter och inte "åter" ska det stå här över.

2009-03-27 @ 17:38:31
Postat av: Anna

Åååååå vad kul!!!!!! =) Är också grymt sugen på en resa nånstanS! Men jag vill inte åka mitt under terminen och förstöra semestern med massa plugg. Kanske blir nån liten restis till sommarn istället. Kram kram!

2009-03-27 @ 18:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback