Lång dag

2009-03-11 21:25:52 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


Det har varit en lång dag.

Skulle ha varit på babycafé vid ettiden, men det var stängt på grund av sjukdom så jag och några andra mammor och bebisar fikade här hemma hos mig istället.

I övrigt har det varit en hel del läxläsning tillsammans med P, tvättning, matlagning och ja ni vet, allt sånt där nödvändigt ont. Ser absolut inte snuttes skolarbeten som något "ont" men ibland hopar sig ju allt på samma gång och när inte N är hemma och kan avlasta mig känns det lite tungt. Hur klarar man då att få ihop vardagspusslet i en tiobarnsfamilj?

Angående förra inlägget:

♥ Sedan Albin började krypa har han fått in vanan att somna mitt i en krypning under natten, vilket resulterar i att han somnar på magen. Och eftersom han verkar sova himla gott på magen så brukar jag låta honom sova vidare så ibland. Under uppsikt så klart! Och det är inte riktigt så illa som det ser ut på fotot, hans huvud är lite på sidan så han har möjlighet att andas med både näsan och munnen. = )

Hihi, nej N var väl inte helt med på att jag la ut honom sovandes på bloggen. ; )

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Karin

Puh! :) Fast liksom en annan så vaknar han ju säkert till och vänder sig om han känner att han inte får luft. Det såg lite skumt ut bara....men ingen fara (rim :o !)

2009-03-12 @ 13:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback