Hoppas på ett ja

2009-03-26 12:35:07 Vardagsbabbel
» Kommentarer(4) «


När Snutte kom från badhuset igår var han hängig och hade ont i halsen. Idag är han hemma från skolan. Hoppas det bara är något kortvarigt. Vill ju att han ska var frisk och pigg! Som tur är så är hans humör på topp (just nu i alla fall) trots feber. Han och N spelar kort och skrattar för fullt (kanske för att de slog ut mig?;).

Blev inga våfflor här igår men idag har jag tänkt att det ska bli av. Ska nog göra min favoritröra med tonfisk i, så att man kan äta ett par matiga våfflor innan dessertvåfflor med sylt och glass.

Har ett och annat att tänka på idag. Bland annat måste jag och älsk ta ett ganska stort beslut eftersom betänketiden går ut idag. Hoppas vi kommer fram till att det blir ett JA som svar på våra funderingar. = )

Måsbarnet

Kommentarer
Postat av: Jennie

Nu blir man ju lite nyfiken... hihi

2009-03-26 @ 13:50:28
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Dorothea -Nybliven tviillingmamma åt Noah & Jolie

På nå sånt trist sätt marknadsför jag inte min blogg.

Haha.

=)



Nja han e lixom inte sjuk, men lite snorig... sådär så man tror att det kan bryta ut när som..

Hoppas inte. Så himla tråkigt med sjuka barn!



Här är det fint vårväder idag iaf, men jag skulle vilja ha vår på riktigt =)

2009-03-26 @ 14:23:32
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Dorothea -Nybliven tviillingmamma åt Noah & Jolie

Vad spännande det sista i inlägget lät ;)

2009-03-26 @ 14:24:18
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Anna

ÅÅ, vad kan det va för spännande??! =) Låter som någonting roligt! =) Kram från andra Anna!

2009-03-26 @ 17:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback