Glöm inte släcka!

2009-03-28 20:09:57 Vardagsbabbel
» Kommentarer(3) «




Här har vi redan släckt ner all elbelysning. Hoppas ni hakar på och släcker mellan halv nio och halv tio ikväll.

Måsbarnet

PS. Har haft en kul "egendag" utan familjen. Var bland annat på IKEA med en kompis och mitt bland alla människor upptäckte jag Jennie som jag aldrig har träffat in real life förut. Var för feg för att heja först men sedan såg jag henne vid kassorna, så då passade jag på att prata lite med henne. Och Melker var så söt och glad.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Självklart har vi släckt ner. Det var så mysigt att vi fortsatte kvällen nersläckt också :) Dock gör TV:n och landskampen oss sällskap. Ja, det var jättekul att ses IRL! Som jag skrivit i min blogg vore det jätteskoj att ses igen :) Kram

2009-03-28 @ 22:01:48
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Karin

Vi var rediga maken och jag och släckte ljuset. Det blir ju såå mycket mysigare och varmare med levande ljus. Vi startade klockan åtta och körde lampfritt resten av kvällen. Dessvärre var det väldigt många på gatan som inte var lika ordentliga och omtänksamma! Morr!

2009-03-30 @ 10:59:01
Postat av: Inger

Jodå. Vi kom ihåg att släcka. Femåringen tyckte först att det var läskigt, men sedan när timmen gått ville han gärna att vi gör om det någon annan gång!

2009-03-30 @ 13:07:47
URL: http://blogg.aftonbladet.se/13829/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback